-ENCHEMOS
A MALETA
Sodes moitos os que xa tedes a maleta disposta para a viaxe. Pero, está baleira! Que podemos meter nela?.
Imos facer toda a roupa que precisamos. Debuxa, recorta, colorea, pega en cartulina, papel ou cartón tódalas prendas que queiras e méteas despois na maleta. Deixamos estes modelos por se os precisas.
Sodes moitos os que xa tedes a maleta disposta para a viaxe. Pero, está baleira! Que podemos meter nela?.
Imos facer toda a roupa que precisamos. Debuxa, recorta, colorea, pega en cartulina, papel ou cartón tódalas prendas que queiras e méteas despois na maleta. Deixamos estes modelos por se os precisas.
Os máis expertos podedes intentar facer
este origami...Ollade…
pero coidamos que é ben dificil.
-CALCETÍNS
EN APUROS.
Os calcetíns dos nosos caixóns están moi aburridos. Por que non os sacamos un chisco a pasear.?Veredes que ben o van pasar!
Os calcetíns dos nosos caixóns están moi aburridos. Por que non os sacamos un chisco a pasear.?Veredes que ben o van pasar!
Collede unha chea deles de distintos membros
da familia e métedeos todos nunha cesta ou similar. Que podemos facer
agora? Ollade...
- XOGAR A CLASIFICAR.
Nunha corda con pinzas colgamos todos os iguais escollendo de cada vez un criterio dintinto de cor, tamaño, debuxos que teñan, ...Se sodes varios, nenos e adultos, podedes inventar unha rifa para facelo. Por exemplo, 1,2,3 que calcetíns tes! e quen apande ten que procurar e colgar os que lle digan.
Nunha corda con pinzas colgamos todos os iguais escollendo de cada vez un criterio dintinto de cor, tamaño, debuxos que teñan, ...Se sodes varios, nenos e adultos, podedes inventar unha rifa para facelo. Por exemplo, 1,2,3 que calcetíns tes! e quen apande ten que procurar e colgar os que lle digan.
-PESCAR A CEGAS.
Tapamos os ollos e intentamos atopar no cesto o calcetín que nos piden: grande, pequeno, un que leva pompóns, ...teredes que adaptalo aos que teñades na casa.
Tapamos os ollos e intentamos atopar no cesto o calcetín que nos piden: grande, pequeno, un que leva pompóns, ...teredes que adaptalo aos que teñades na casa.
- FACER UN POUCO DE TEATRO.
Escollede dous cada ún (podedes xogar moitos) e inventemos unha historia ou pequenos diálogos. (Foto e/ou vídeo, porfa, tamén podedes só gravar o audio).
Escollede dous cada ún (podedes xogar moitos) e inventemos unha historia ou pequenos diálogos. (Foto e/ou vídeo, porfa, tamén podedes só gravar o audio).
-Ao final XOGAMOS A EMPARELLAR
(cada un coa súa parella). Envolvemos un co outro dese xeito que o fan os maiores. Pero non pensedes que esto acaba aqui porque para recoller todo no seu sitio tedes que facer algo especial...
-INVENTADE UNHA XINCANA...
Levade os calcetíns pequenos dando saltiños ata ao seu sitio na habitación; os calcetíns de papá na cabeza sen que caia nengún; para os de mamá haberá que facer un itinerario. "Da cociña ao baño, do baño ao salón, 3 saltos no corredor e carreira ata á habitación". Sede creativos, cada ún sabe como é a súa casa.
(cada un coa súa parella). Envolvemos un co outro dese xeito que o fan os maiores. Pero non pensedes que esto acaba aqui porque para recoller todo no seu sitio tedes que facer algo especial...
-INVENTADE UNHA XINCANA...
Levade os calcetíns pequenos dando saltiños ata ao seu sitio na habitación; os calcetíns de papá na cabeza sen que caia nengún; para os de mamá haberá que facer un itinerario. "Da cociña ao baño, do baño ao salón, 3 saltos no corredor e carreira ata á habitación". Sede creativos, cada ún sabe como é a súa casa.
Desta maneira traballamos a lóxica matemática
facendo asociacións, pero tamén podemos traballar a motricidade ó
usa-las pinzas e mover un pouquiño o
corpo.
Ánimo e xa nos contades.!
Ánimo e xa nos contades.!
Ningún comentario:
Publicar un comentario