Avecíñanse moitos días loitando contra o vento
na cuberta e temos que estar preparados. Imos facer un instrumento que nos
axude a decidir cando temos que desplega-las velas e navegar aproveitando a forza da natureza.
MUIÑO DE VENTO
Ides coller unha folla de papel, tesoiras, un
corcho, unha palliña e un alfinete. Que pasa se non temos estas cousas?
Se non tedes un alfinete con cabeza de boliña, podedes pegarlle o alfinete unha
boliña de papel para que sexa máis doado velo. Se non tedes palliña ou corcho,
podedes enrollar unha tira de papel que sexa case tan ancha como o cacho
que sobresae do alfinete. A palliña podemos sustituila tamén por un folio
enrollado. Os dous rollos teríades que pegalos para que non se desenrollen.
Se
queredes, facede un debuxo na folla ou pintádea. Se non, pode quedar así.
Agora mirade atentamente o vídeo no que vos
van explicar o que facer. Cun chisquiño de paciencia, e a axuda da familia
nalgúns momentos, conseguirédelo.
BINOMIO FANTÁSTICO
Collede o barco e navegade cara a Illa Cociña.
Cando cheguedes alí tedes que remexer un pouco.
Hoxe tócanos crear e imaxinar. Precisades algún
utensilio de cociña, ¿podemos collelo?
Imos aló, temos que seguir estes pasos:
1º) Ides en familia ao caixón dos utensilios
(espumadeira, colador, pinzas, culler garfo…) escolledes un que vos apeteza.
2º) Colledes un papel en branco e colocades o
utensilio por riba. Escolledes unha cor e debuxades a silueta arredor.
3º) Recordades que estamos en Primavera? Pois
imos pensar nalgún bichiño, insecto, que nos guste moito (bolboreta, insecto
pao, mosquito, xoaniña…). Xa o tedes na vosa mente?
4º) Imos crear un novo ser. Preparados? Colledes de
novo o papel onde debuxastes o utensilio de cociña e engadídeslle as características
do noso insecto.
Trátase de xuntar dúas cousas que non teñen nada que ver: un utensilio de cociña- un insecto. E crear unha nova. Está lista?
Trátase de xuntar dúas cousas que non teñen nada que ver: un utensilio de cociña- un insecto. E crear unha nova. Está lista?
5º) Poñédelle un nome que conteña as dúas cousas que xuntamos para este binomio fantástico.
6º) Para os máis animados… Inventade un conto e facédenolo
chegar. Escrito, en debuxos, en audio, en vídeo…
E xa que estades, antes de recollelo todo, podedes debuxar as siluetas de distintas cousas (culleres, garfos, ...)Despois poñede cada debuxo nun plato ou a distancia uns dos outros e xogade a clasificar ese barullo de cousas que collestes.
Agora xa podedes levar cada cousa ao seu lugar.
Ata aquí as probas de capitán de hoxe.
Agora XOGOS DE PEIRAO E CUBERTA
MANDALAS
Deixámosvos uns mandalas para colorear. É importante que practiquedes a paciencia.
E xa que estades, antes de recollelo todo, podedes debuxar as siluetas de distintas cousas (culleres, garfos, ...)Despois poñede cada debuxo nun plato ou a distancia uns dos outros e xogade a clasificar ese barullo de cousas que collestes.
Agora xa podedes levar cada cousa ao seu lugar.
Ata aquí as probas de capitán de hoxe.
Agora XOGOS DE PEIRAO E CUBERTA
MANDALAS
Deixámosvos uns mandalas para colorear. É importante que practiquedes a paciencia.
Ningún comentario:
Publicar un comentario